Lobster 12.5 sloepje
Motor: Haswing protruar 1.0 en 2x accu en acculader
Vraagprijs € Verkocht
Mocht de boot die u zoekt er niet bijstaan neem gerust contact op voor de eventuele mogelijkheden.
Motor: Haswing protruar 1.0 en 2x accu en acculader
Vraagprijs € Verkocht
Marlin Navigator 750 (verkocht)
Ongeremde boottrailer voor motorboten tot een maximale lengte van 5,50 meter.
Gewichten
Totaal gewicht: 750 kgLaadvermogen: 570 kg
Maten
Geheel gelast chassis 70 x 40 x 3 mm staal/
Chassis lengte: ca. 5,35 mTrailer lengte met ingeschoven lichtbalk: 5,50 m
Trailer lengte met uitgeschoven lichtbalk: 6,15 m
Bandenmaat: 185 13 inch
Boutverbindingen voorzien van bescherm kappen.
Poly kielrollen met stalen kern.
Onderhoud arme as met waterdichte wiellagers.
Uittrekbare lichtbalk, met uitschuif blokkering.
Stalen verzinkte spatschermen met stekkerhouder.
Geheel weggewerkte bekabeling in het chassis.
3x in hoogte verstelbare kielrol welke traploos in hoogte instelbaar zijn.
2x zijdelingse kimrollen om uw boot te ondersteunen.
Lierpaal met lier en band.
Verstelbare lierpaal.
In hoogte verstelbare lier.
Neuswiel.
Per direct leverbaar. Bij ons van de winter gebruikt om boot op te stallen. Nu overbodig na verkoop boot.
Prijs € Verkocht
Gegevens stille scoop:
VERKOCHT!
Specificaties
- Lillebror 78 E-Tourer 7,75m x 2,50m x 1,20m
- Water World Electronics 10kW motor met 2 digitale sleutels, gashendel en display
- Boegschroef 35kgf Crafstman Marine
- Sentinel Alarm systeem op GSM/GPS incl batterij, bilge en walstroom monitor
- 17 accu’s Northstar Pure Lead AGM NSC96FT-EV+ (2015)
- 1 Victron 3000W scheidingstrafo
- 1 Zivan NG3 48V/60A lader en 1 Zivan NG1 12V/30A lader
- LS327 20HB hydraulische stuurpomp en VHM 26DTP cilinder
- Waeco Coolmatic CR-50 12/24V compressor koelkast
- Bilge pomp Whale sub 650 auto
- 2 fenders met touw plus 1 extra fender
- 2 landvasten
- 8 klapkikkers
- Flexiteek teak vloer
- Kussenset bestaande uit 13 kussens
- Dektent bestaande uit 5 delen
- Chemisch toilet in vooronder
- JBL MBB2020 Bluetooth radio met 4 x German Maestro MRC 6508 speakers
- 6 rvs luiksloten met 2 sleutels en 1 rvs motorluik slot met 2 sleutels
- Foliewrap Avery op zijkant buitenplaat en foliewrap 3M carbon op binnenkant kastjes - 12V scheepshoorn
- Led navigatieverlichting
- Led cabine verlichting dimbaar in 3 stappen. 3sec ingedrukt voor aan/uit.
VERKOCHT.
Stil en schoon varen in deze vrijwel onderhoudsvrije Noorse spitsgatter, originele Troll 20, met een degelijke polyesterromp en vaste kap. Een Troll is vergelijkbaar met een Saga 20, Polar of andere Noorse spitsgatter. Koersvast, stabiel en makkelijk te varen.
In 2015 is de volledige boot in een nieuw verfsysteem gezet. Door de Stille Boot Heeg is een elektrische 5-kw POD aandrijving ingebouwd (kosten installatie + €11.000,-). 16 st. 6V deepcycle accu’s van 225 Ah zijn geschakeld in 48 V systeem. De motor is een zogenaamde POD motor, en hangt onder de roerkoning. Dit maakt dat de boot heel gemakkelijk en zeer wendbaar vaart. De motor heeft net een onderhoudsbeurt gehad en voorzien van nieuw sensorlager en keerringen. Weer klaar voor een aantal jaren vaarplezier zonder problemen.
De sloep is 6,20 lang, 2,10 breed, leeggewicht is ca 480 kg, totaalgewicht (incl elektrisch systeem) ca 1100 kg. Ze is dus trailerbaar en eenvoudig daar waar je wil, heen te transporteren.
Doorvaarthoogte is ca 110 cm, diepgang max 60 cm. Weinig bruggen zijn te laag!
Het interieur is ideaal voor dagtochten, eenvoudig uit te breiden met bijv wasbak of koelkast (voorzieningen voorbereid). Maar ook overnachten behoort tot de mogelijkheden (2 slpl).
Al het houtwerk is vernieuwd in 2015, in onderhoudsvrije sterke verf in grijze kleur. Alle banken hebben kussens, lichtgroen. De ramen zitten in nieuwe rubbers.
De boot is inclusief luxe wintertent, waardoor binnen stallen overbodig is. Voor het vaarseizoen is een dekzeil over de kuip, en hiermee snel dicht te zetten. Boot komt compleet met landvasten, stootwillen, zwemtrap, anker, ed.
Actieradius is sterk afhankelijk van je snelheid, bij ca 4-5 knopen vaar je met gemak een uur of zes tot acht afhankelijk van de weersomstandigheden. Laden gaat op normaal 230 v, zoals in elke haven aanwezig.
Zittend aan de helmstok heb je perfect overzicht over de boot en passagiers.
De boot is recent voorzien van een nieuwe laag antifouling. Voor de eerst komende jaren is er geen onderhoud aan de boot nodig. Instapper en wegvaren.
Sloep moet plaatsmaken omdat verkoper een zeilboot heeft waar hij vaker mee op pad gaat.
Neem contact op voor meer info. De boot ligt op dit moment in onze verkoop haven in Heeg. Voor bezichtiging eerst even een afspraak maken.
Verkocht.
Wij hebben op dit moment een Zuidwester sloep 580 met Torqeedo cruise 2.0 elektrische buitenboord motor. De motor (bouwjaar 2015) heeft recent een onderhoudsbeurt gehad. Hierbij zijn alle afdichtingen vernieuwd en een nieuwe schroef geplaatst voor een betere efficiëntie. De accu's zijn 3 jaar oud en kunnen nog even mee. De boot is onderhoudsarm, zelflozend en voorzien van gerecycled plastic banken. Ideale boot voor de verhuur. Door de zelflozende kuip hoeft de boot niet afgedekt worden en ligt hij vrijwel altijd klaar om te varen. Motor naar beneden klappen, hoofdschakelaar aan, stekker eruit en varen maar.
Zuidwester sloep is onderhoudsarm, voordelig, duurzaam en dienend. Door de scherpe boeg snijdt hij goed door het water. Afsluitbare bun voor de motor en een afsluitbare accukist waar een 4-tal accu's geplaatst zijn voor +/- 6uur varen. De acculader is ook in de boot gemonteerd, Na een stuk varen stekker in het stopcontact en hij is na een aantal uren laden weer klaar voor de volgende tocht.
Voorzien van stuurstand met stuurwiel. Op de stuurstand is ook de gashendel gemonteerd. Op de gashendel is de actuele accustand te zien, de resterende vaartijd en huidige snelheid.
Lengte: 575 cm
Breedte 220 cm
Hoogte: 115 cm (door de ingekorte neus iets lager als origineel)
Diepgang: 55 cm
CE-D
Gewicht: 800 kg (incl. KLP banken excl accu's en motor)
De boot heeft hier en daar gebruikssporen, maar is nog prima voor vele jaren gebruik. De sloep wordt compleet geleverd incl. motor, accupakket, acculader, stootwillen en 2 landvasten.
Neem voordat u langs komt altijd even contact met ons op of de desbetreffende boot er nog is.
Verkocht.
Verkocht.
Deze 6 meter lange elektrisch aangedreven aluminium sloep is uitgerust met een 2,5kw Bellman elektrische aandrijving. Met een ruim accupakket heeft u voldoende capaciteit om heerlijk 6-8 uur te varen. De boot is onderhoudsarm, de kuip is voorzien van een zelfloos mogelijkheid waardoor er geen dekzeil over de boot getrokken hoeft te worden. Met het aangehangen roer is het makkelijk sturen. Er is voldoende ruimte voor 6-8 personen om er heerlijk een dag mee op pad te gaan. Het is de ideale boot om als verhuursloep in te zetten. De motor is op dit moment voorzien van een verhuurmodus waardoor er bij het manoeuvreren voldoende vermogen is en na 20 sec wordt het vermogen teruggeregeld naar max 1,4 / 1,3 kw wat meer dan voldoende (7-8km/hr) is en zo waarborgt dat er de gehele dag gevaren kan worden.
De motor is 2 jaar geleden vernieuwd voor een nieuw exemplaar en is nog geschikt voor jaren plezier. Het accupakket is ook 2 jaar geleden vernieuwd voor een nieuw pakket van 4 accu's (450ah - 24volt)
Er zijn nog wat werkzaamheden aan de boot. Dit is zelf te doen. Het volgende moet er gebeuren: Nieuwe laag antifouling op onderwaterschip, kabelaring goed vast zetten en helmstok schuren.
Lengte: 600cm
Breedte 210 cm
Hoogte: 105 cm
Diepgang: 45 cm
Gewicht: 1000 kg (incl. accu's en motor)
Verkocht.
Ondanks de grote van deze sloep gaat varen makkelijk door de nieuw geïnstalleerde hydraulische stuurinrichting waardoor sturen een fluitje van een cent is.
De boot is rondom voorzien van een kabelaring met een mooie kopleguaan. Dit geeft de sloep een mooi uiterlijk. Betimmering van de elektrisch aangedreven sloep is gedaan met duurzaam hardhout en geeft het interieur van de sloep een klassiek uiterlijk.
De kuip is voorzien van een buiskap en daar kan een achterzeil aangeritst worden. Hierdoor is de boot mooi overdekt wanneer deze voor de kant ligt of mensen kunnen onder de buiskap gaan zitten tijdens het varen als het regent.
Het verfsysteem is helemaal opnieuw opgebouwd in 2 componenten en behoeft de komende jaren weinig aandacht. Het is instappen en genieten van de rust van het elektrisch varen.
De boot ligt in Amsterdam, mocht u ook in Amsterdam gaan varen dan bespaart u ten opzichte van een diesel of benzine aangedreven sloep al ruim €500,- aan het jaarvignet om te mogen varen in Amsterdam. Daarbij minder kosten aan onderhoud kwijt en het laden van de accu kost een paar euro. Er zijn zelfs een aantal plaatsen in Amsterdam waar je gratis kan laden.
Technische gegevens:
Lengte: 8 meter
Breedte: 2,5 mtr
Gewicht: 2500 kg.
Aandrijving: 5kW Bellmarine met schroefas
Accupakket: 48 volt - 385ah
VERKOCHT!